Visi čia vis pasipasakoja ir apskaitas vykdo… Sakau, kad mažu ir pats pabandysiu. Ir nors nesu dar subinėn irklu Dzūkelio apdovanotas per Žvejoklių įšventinimą, šiek tiek čia pas jumi apsireiškiu. Taigi, jei kam įdomu - prašom.

Faktas, kad 2007-02-20 tapus tėvu, būsimo sezono žvejybos didele gausa nesišvietė.

Sample Image

Tačiau, kaip sakant – svarbu kad noras būtu.

Sąžiningai atidirbus tėvystės atostogų mėnesį jau kovo antroje pusėje pavyko išderinti pirmąją šio sezono karpių žūklę. Vejas ir vis dar bujojantis žiemos-pavasario temperatūrinis karas žadėjo linksmą pasisėdėjimą, tačiau žvejybos badas po žiemos pajamė savo viršų. Vieta – žinoma (jau ne vienam karpininkui), masalas – boilis (dar nuo praėjusių metų žmonės kalbėjo kad dirba slyvos kvapas). Tolimas metimas, signalizatorių suderinimas, 3 žvejai, 10 kotų ir ilga laukimo naktis priešaky. Tačiau jau praėjus 2 valandom kibimas ant vieno iš mano kotų, tačiau nepasikirto. Judesys yra. Tai džiugino. Apie 00:30 val. kolega iš vieno “anglerių” klubo išprašo pirmąjį sezono karpiuką. 7 kg. Tai ne visai tai, ko galima tikėtis iš šio telkinio, bet atidarymui geras rezultatas. Nuotraukas darysim ryte. Karpiukas atsargiai paguldomas į maišą nakčiai. Permetami kotai. Laikrodis rodė 1:11 min (magiškas skaičius), sugalvojom po norą ir nusprendėm nusnausti, kad neprarastumėm jėgos. Prabudau nuo įkyraus distancinio cypimo. Pirma mintis - kur aš?? Antra – oj b…, važiuoja. Net neįsivaizdavau, kiek ilgai jau vyniojo ... Tamsoje, per išdarkytą purvyną 60 m bėgimas užmiegotomis akimis… Gerai, kad tai matė tik šalia bėgantis kolega. Kotas nuo signalizatoriaus nutrauktas kabo ant “ragų”, vyniojimas be sustojimo. Nedaug trūko ir būtų vandeny. Pakirtimas ..yra .. daug neišsiplėsiu, bet 20-25 min su “zacepais” ir išėjimais ir krante 14 kg gražuolis...

P.s. Laikrodis rodė 3: 33 val. Anksčiau sugalvotas noras – pagauti didesnį - karpį, išsipildė ir aš taip pat atidariau sezoną..

Po to dar pavyko pora kartų išsirauti pažvejot, bet net ir retos žūklės rezultatais pradžiugint nenorėjo. Ką gi, džiaugiausi augančia dukrele.

Tačiau vasarai beįsibėgėjant pavyko aplankyti karpininkų „meką“ Lietuvoje – Ilgio ež. palei Druskininkus. Ir nors senokai nebuvau pagavęs jokios žuvies – “masterstvo nepropjoš”. Pilno savaitgalio žvejyba apdovanojo dviem puikiais egzemplioriais (tame tarpe ir nauju asmeniniu rekordu): 13,5 kg „mamyte“ ir 15,5 kg piktu ir juodu kaip velnias – „tėveliu“, kuris tik nuvyniojęs gerus 150m valo sugalvojo apsisukti ir visgi pasirodyti kas per vienas.

Sample Image

Taigi, prisiminus tą nuostabų jausmą, dozės laukt ilgai negalėjau ir jau po poros savaitgalių su kolega Karpiux sėdome išbandyti dar vieną Dzūkijos ežeriuką, kuris ateityje manau vadinsis labai perspektyviu. Ir nors pirma naktis buvo rami, leido pailsėti po savaitės darbų, dagiau vietinė fauna mums ramybės duot kategoriškai atsisakė.
Karpiux‘o DELKIM‘ai kas valandą užklykdavo taip, kad pašokdavom nuo gulto ir kaip strėlės lėkdavom kas prie koto kas prie graibšto. Nuo šeštadienio 10:00 iki sekmadienio pietų apturėjom 15 konkrečių išvažiavimų iš kurių tik 4 sugebėjo įlysti į žoles, katros, mums be valties buvo nepasiekiamos. Pagavom 11: aš - 5, Karpiux – 6. Karpiukai nedidcki, bet labai smagūs: nuo 2 iki 7 kg. Pasakysiu kaip tikras Žvejas – visos didžiosios mamytės nutrūko žolėse :) Tai iš dalies net ir teisybė, nes viena prieš nutrūkdama pasirodė galingu išsivertimu. Bet fotografuotis atsisakė.

Tiesa mus dar pralinksmino 3 karšiukai (kiekvienas po 2 kg), ale anų nuotraukos kažkur nunyko... ir nekeista mes tai karpininkai, o anie tai „sausarūriai“ (cit. Evil).

SVARBU: nesikartosiu aprašinėdamas poros žūklių kai žvejoji ten kur karpių NĖRA. Apie tai papasakojo Evil. Tiesa, visada buvo linksma ir malonu praleisti laika su rimtais zvejais.

Sample Image

Taigi po tokių linksmybių beveik mėnuo dukros auginimui ir tik duoklės šeimai atidavimo. Tačiau kantrybė ne amžina. Rugpjūčio pabaiga ir vėl grįžau prie ežero. Kompanija susirinko linksma, nes šventėme draugo gimtadienį. Prie linksmybių prisijungė ir žuvys. Pirmasis mano didžiažvynis 10,5 kg papildė nuotraukų kolekciją. O pagavom visi, tame tarpe ir 5 vnt. tų pačių „sausarurių“.

Na ir paskutinė mano rudeninė žūklė pralinksmino 11 kg paršeliu tačiau fotografijų iš kolegų dar nesu gavęs todėl tik pasigirsiu ir tiek.

Apie toliau sekusias vėgėlių žūkles jau nupasakojo Evil, ir tai padarė taip išsamiai, kad nebėra ir ką pridurti.

Apibendrinant galiu pasakyti tiek: žvejojau ne gausiai tačiau ganėtinai produktyviai jei paskaičiavus matematines proporcijas.