Tuoj po vidurnakčio, apie pirmą valandą nakties, mūsų senutė "Audi 100" pajudėjo iš Kauno priemiesčio Lenkijos link. Vos "įšokę" į trasą pamatėme informacine lentelę, kuri mums rodė, kad iki Varšuvos 389km. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo netiesa, nes kai įvažiavome į Varšuvos miesto pakraštį, spidometras jau rodė 420 km atstumą. Laikrodžio rodyklė rodė lygiai 8:00 val.(vietiniu laiku buvo 7:00 valanda ryto). Pramankštinę kūną ėmėme apžiūrinėti patį kanalą, kuriame turėjo vykti varžybos. Mūsų džiaugsmui keli vietiniai žvejai jau darė pirmus metimus su 7m. botais. Ir jiems sekėsi. Neužilgo jie ėmė traukti pirmas kuojas, o dar už keliolikos minučių sugavo ir pirmą ~500 g. karšiuką.

Papusryčiavę, tęsėme toliau ekskursiją po kanalą ir jo apylinkes. Pats kanalas jungia dvi upes, tokia jo funkcija. Gylis nedidelis, apie 2-2,5 m. Plotis kanalo apie 50 metrų.
Nuo pat ryto ėmė rinktis ir kiti dalyviai. Sužinojome, kad žada dalyvauti apie 40 klubų. Mus stebino tokia sportininkų gausa ir masiškumas. Lenkijoje yra du sportiniai lygiai. Šitame, aukščiausiame yra virš 40 klubu, o žemesnio rango dar apie 25 klubai, kurie kaunasi dėl teisės pereiti į aukščiausią lygą. Teisėjavimas taip pat aukšto lygio. Dalyviai iš anksto gerokai prieš startą žino savo sektorius ir numerius. Visi šypsosi, draugiškai bendrauja, tarp sportininkų tvyro maloni atmosfera. Prekeiviai irgi nesnaudžia. Pamatėme didelį pasirinkimą jaukų, plūdžių, kabliukų, rūbų bei meškerių. Vietoje buvo galima sudaryti naudingus kontraktus, ar ką nors nusipirkti.
Pačios varžybos vyksta pan. kaip ir Lietuvoje. Duodamos dvi valandos pasiruošimui ir trys valandos varžyboms. Visi 100% žvejų gaudo tik štekerinėmis meškerėmis iki 13 m ilgio. Stebėjome visų dalyvių pasiruošimą ir varžybas. Startas buvo duotas iš vandens policijos kateriuko. Didelių žuvų sugauta nebuvo: trys karšiai, vienas ~800g. karpiukas visgi sportininkų buvo suviliotas. O pagrindinė žuvis buvo kuojos ir smulkios aukšlės. Plūdelės neviršijo 1 g. svorio. Gaudymo sąlygos buvo itin sunkios. Visa tai varžybas darė įdomesnėmis, kėlė jų įtampą. Buvo miela akiai "paganyti" stebint iš šono vienus garsiausių pasaulio žvejų: Lorensas, Brudas, Gutkievyčius, Voitiekas. Vien tokios pavardės jau daug ką pasako. O klubai Traperis, Brauningas, Gut-mix manau patys kalba už save. Komentarai čia visai nereikalingi. Laikas prabėgo žaibiškai, netikėtai ir greitai. Lyderiai sugebėjo sugauti tokiom sąlygom po 4-5 kg žuvies. Fantastika !!!
Pasibaigus varžybom, teisėjai operatyviai sverdavo žuvį ir per radijo ryšį perdavinėjo duomenis. Viskas buvo daroma greitai ir sklandžiai, nežiūrint, kad visi 120 dalyvių buvo išsibarstę beveik į 2 km pakrantės ruožą.
Mes, pabaigę žiūrėti varžybas, turėjome galimybę artimiau pabendrauti su Lenkijos žvejais-sportininkais. Jie dėl mandagumo gyrė mūsų žvejus, maloniai šypsojosi ir tvirtino puikiai pažįstantys kai kuriuos mūsų sportininkus .Vardino mūsų nustebimui jų pavardes.
Važiuodami namo ilgai dalinomės patirtais įspūdžiais. Aptarinėjome pirkinius. Buvome pavargę, bet labai patenkinti šia kelione. Tikrai daug pamatėme, daug ko pasimokėme. Kelionės metu pervažiavome daugybę tiltų, gal aštuonias upes, pamatėme Suvalkus, Augustavą su savo gražiu vandens telkiniu, Lodzę bei Varšuvą. O kur dar aibės mažesnių miestų, miestelių bei nuostabių gamtovaizdžių kurie supo šiuos miestus ir lydėjo mus kelionės metu. Mūsų ekskursijos grupę sudarė du atstovai iš "Pylos" klubo: Martynas.B ir Mantas.R, „Šlakio“ klubo sportininkas Tomas. B. ir šių eilučių autorius. Dar ilgam prisiminsime šią įspūdingą kelionę, kurią ilgai primins ir daugybė parvežtų nuotraukų.