Pagaliau ilgai lauktas ledas. Jau nuo vidurio savaitės prasidėjo nerimas ir pirmosios žūklės nuo ledo laukimas. Pirmajai žūklei pasirinkom vadinamą „Šiaulių jūra“. Šeštadienį su kolega ir bičiuliu Alvydu žvejojome blizgutėmis, liaudyje vadinamomis “balansyrais“.

Iš ryto oras tikrai neblogas, jautėsi šaltukas, ledas saugaus storio, todėl nelaukdami einame jau į žinomas vietas, kur gylis apie 6-7 metrus ir ant dugno yra įvairių kalnelių. Žūklę palengvino echolotas, kurį bičiulis sumaniai prikonstravęs prie žvejybinės dėžės, o daviklis, pritvirtintas prie putu polistirolo gabalo, merkiamas į šalia išgręžtą eketę. Pirmoje vietoje prietaisas rodo, kad žuvies yra, todėl aktyviai bandome blizgutes, tačiau man nekimba, na, o Alvydas pradeda traukti žuvis. Tiesa, pirmieji ešeriokai nedaug didesni už pačią blizgutę, bet po keleto „cigaretinių“ pavyksta pagauti ir kelis visai neblogus ešerius. Man toliau nekimba... Einu žiūrėt kolegos blizgutės. Abiejų „balansyrai“ Rapalos firmos, tik mano raudonas, o bičiulio mėlyna nugara, geltonu-oranžiniu pilvu. Jam kimba pastoviai, man - pastuksena ir nieko. Gręžiu eketes, arčiau jo, toliau, ieškau, bet nelabai sėkmingai, pavyksta pagaut pora mažiukų ešeriukų. Vienoje eketėje stiprus smūgis. Gylis 7 metrai, smūgiai stiprūs, tempia į šoną, atkovoju po truputį valo, bičiulis žiūrėdamas į mano kančias, pasiūlo kablį :). Kadangi ledas dar nebuvo apsnigtas, dar gerokai neprisitraukęs žuvies iki eketės pamatau gan neblogą lydeką. Dabar jau mintis, ar tik nenukąs valo. Viskas baigėsi sėkmingai, lydeka ant ledo. Kadangi draudimas žvejoti lydekas tik nuo vasario 1 dienos, nutariau tokį laimikį pasiimti. Ji svėrė 750 g.
Dar šiek tiek pažvejoję toje vietoje nutarėme pakeist žūklavietę, nuvažiavome dar į pora vietų, tačiau echolotas nerodė visiškai jokios žuvies, pabandėme trumpai ir grįžom atgal. Čia iškart prietaisas parodo gyvybę po vandeniu, tačiau žuvis pakilus į vidurinius vandens sluoksnius ir net nemano kibti. Gal kaltas oras, nes apsiniaukė ir pradėjo stipriai pustyti, slėgis krito. Nutarėm dar patikrinti netoliese esantį povandeninį kalnelį ir ten, visą mūsų dienos žūklę vainikavo Alvydo ištrauktas įspūdingas ešerys, kuris svėrė lygiai 1 kilogramą! Dar šiek tiek pažvejoję, nutarėm baigti šios dienos žūklę.
Sekmadienį ryte, jau su kitu bičiuliu Valode, skubėjome į tą patį vandens telkinį, o mano kišenėje gulėjo naujas Rapala „balansyras“, kuris vakar buvo gan kibus. Vėl tos pačios vietos, tačiau kibimo nėra... Po gerų poros valandų, nesulaukę rimtesniu kibimų ant blizgutės, nutariam išsitraukti meškerėles su avižėlėmis... ir veiksmas prasidėjo. Tiesa kibo smulkūs ešeriukai, kuojos, tačiau kibo aktyviai. Man pavyko suvilioti ir visai padorų ešerį, svėrusį 400 g. Nuo pietų oras vėl ėmė keistis, vėl apsiniaukė ir kibimas, net ir tų smulkių žuvelių liovėsi. Na bet pirmoji žūklė nuo ledo įvyko, rezultatai, nors ir nelabai įspūdingi, bet neblogi. Vien ką reiškia toks ešerys.... tikiuosi nepaskutinis šį sezoną.