Evil

Dažniausiai karpininkas

Praeitą savaitgalį, kovo 5-6 dienomis, Didžiojoje Britanijoje Esekso grafystėje vyko tradicinė paroda „Carpin‘on 2011“. Kaip ir kasmet, organizatoriai parodai – mugei pasirinko tą pačią vietą – gražų ir erdvų „Five Lakes“ viešbutį, apsuptą golfo laukų, kurie parodos metu puikiai pasitarnavo meškerykočių testavimui bei kastingo varžyboms.

Į parodą išsiruošėme penkiese – tarptautinis lietuvių būrelis: Alfredas ir Martynas iš UK, ZeBigOne, šiuo metu reziduojantis Olandijoje bei mes su Eixo, išvakarėse atlėkę iš apsnigtos Lietuvos.

Kelionė iki parodos iš Londono truko gerą valandą. Kadangi šiek tiek pavėlavome į atidarymą, automobilį teko pasistatyti už kilometro nuo viešbučio – tiek mašinų jau buvo privažiavę.

Pirmiausia aplankėme NASH lauko ekspoziciją. Joje – visi palapinių modeliai bei kėdės. Man asmeniškai labiausiai knietėjo apžiūrėti didžiąją NASH Titan palapinę, garsėjančią savo tvirtumu. Ir tikrai – jei jau eilinis carp dome‘as nedidelio berželio griuvimą atlaikytų, tai šio statinio konstrukcijos savo gyventojus apsaugotų ir nuo rimtesnės pušies virtimo.

Toliau – NASH meškerykočių ekspozicija su galimybe čia pat juos išbandyti mėtant į tolį bei sulaukti profesionalų patarimų tiek apie įrangą, tiek apie tolimo užmetimo techniką.

Parodos paviljonas mus pasitiko šurmuliu ir, kas labiausiai džiugina lietuvius, pirmomis dovanomis :) Tik įėjusiems mums į rankas įbruko po 2 kilogramus NASH boilių. Visi išsilakstėm kas sau – porą kartų visus stendus apeisim atskirai, pažioplinėsim, po to susibėgsim, aptarsim kas ką matė ir pradėsim detalų apsipirkinėjimą ir naujovių analizavimą. Aš aišku pirmąjį apibėgimą per stendus paskyriau fotografavimui – po to fotoaparatas atsidurė kuprinės dugne po gausybe įsigytų smulkmenų ir boilių.

Iš karto buvau nusprendęs, kad vadinamosios „makulatūros“ neimsiu – juk visų firmų  katalogai yra internete, tai kam bereikalingas svoris keliaujant namo. O va mokomuosius firmų DVD ėmiau visus, kuriuos radau – šitie tikrai bus naudingi tiek man, tiek bičiuliams karpistams.

Visi gamintojai, pristatantys pavadėlius, sistemėles, kabliukus ar masalus savo stenduose turėjo nedidelius akvariumus. Juose buvo demonstruojamos tiek masalų, tiek sistemėlių savybės.

Smalsiai apžiūrėjau garsiųjų „plienistų“ MATRIX stendą. Labiausiai knietėjo pačiupinėti jų gaminamas beždžiones Cheeky Monkeys, tvirtinamas ant plieninio vertikalaus strypelio, padedančio išvengti bereikalingų pypsėjimų esant didesniam šoniniam vėjui. Iš tikrųjų labai smagus ir teisingas išradimas!

Dar neapėję parodos net po vieną kartą netikėtai vėl visi susitikome ir išlindome iš šurmulio ir grūsties į lauką apžiūrėti FOX palapinių bei pažiūrėti kaip lankytojai testuoja FOX karpinius kotus. Ir ilgai laukti neteko pirmos „aukos“ – ZeBigOne ilgai nesvarstęs įsigijo 3 FOX meškerykočius. Na o mes, įkvėpę gryno oro vėl grįžom į paviljoną pasisukioti po vieną didžiausių parodoje FOX stendą.

Aišku stendo dydžiu neatsilieka ir KORDA. Čia jau aš palieku pirmus svarus – į kuprinę kraunu Krusha Special Edition. Nuo senosios Krushos ji skiriasi patogesne gumuota dangtelio briauna. Savo stende KORDA pristatė naują paslaugą – Kover draudimą. Net išsižiojau išgirdęs – KORDA gali apdrausti žvejo įrangą kelionėse ir žūklėje. Puiki paslauga – traukdamas karpį sulaužei kotą, še tau draudimas!

Na ir aišku, ilgiausiai užtrukdavome prie parduotuvių stendų, kurie viliojo savo akcijomis bei išpardavimais. Šie stendai suvalgė ir daugiausiai laiko, ir daugiausiai svarų :)

Aišku, kaip be DELKIM stendo. Bet kadangi visi žinojo, kad nieko naujo jie šiemet nepristatinėja, tai prie stendo būriavosi tik pavieniai šnekučiai. Kalbant apie signalizatorius, tiek aš, tiek Alfredas, detaliai ištyrinėjom ATTS modelius. Tai mažučiai signalizatoriai, neturintys net garsiakalbio. Sistema paprasta – jei kimba, pypia tik peidžeris. Puikūs, paprastučiai ir labai kokybiški gaminiai!

Na, aišku apčiupinėjome ir „kosminius“ NASH Siren signalizatorius. Dizainas gražus ir neįprastas, tačiau kaina... Be abejo, NASH labai didžiuojasi, kad į signalizatorius iš karto įmontavo plieninius strypelius, kurie neleidžia iškristi meškerykočiui esant šoniniam kibimui. Bet mano nuomone, jei jau mokėt tokią kainą, tai geriau DELKIM arba dar geriau – dvigubai pigesnis ATTS komplektas.

Neapsiėjome ir be madų vaikymosi. Daugelis jau žino, jog DIEM – tai „madingiausi“ rūbai karpininkams. Abu su Alfredu, neatsilikdami nuo 2011 metų „pakrančių mados“ įsigijome kamufliažinius... DIEM sportbačius :)

Parodoje buvo ir keletas šamų gaudymo įrangos stendų: didžiuliai boiliai, milžiniški kabliai ir plūdės.

Na, o paskutinį parodos apėjimą skyrėme jaukams ir masalams. Viską uostėme, viskuo domėjomės. Ir svarbiausia – bandėme atsilaikyti kolekciniam potraukiui pirkti visus naujus kvapus.

Visą parodos laiką sutikdavom ko gero visus Anglijos karpinio elito atstovus: Danny Fairbrass, Ali Hamidi, Frank Warwick, John Wilson, Rod Hutchinson ir daugybę kitų. Klausėme jų vedamų seminarų, stebėjome kaip jie dalinasi patirtimi RIG CLINIC, BAIT CLINIC arba savo rėmėjų stenduose.

Na, ir aišku kiekviename stende, išgirdę mūsų netaisyklingą anglų kalbą klausdavo, iš kur mes atvykę. Kai atsakydavom: „Lietuva, Europa“, dauguma klausdavo: „Ar jūs ten vis dar tebevalgote karpius???“. Klausdavo su užuojauta, tačiau tai vertė jaustis visiškais aborigenais. Nesvarbu kad tvarkingai apsirengę, prisipirkę naujausių karpinių „navarotų“... Tačiau laukiniai, nes dar esame toli nuo žvejybinės kultūros...

Po parodos, kurioje išbuvome visą dieną ir atradę dar šiek tiek jėgų nuvažiuojame „dasimušti" į kelias žūklės parduotuves Londone. Jei dar kas neišleido visų pinigų parodoje, čia juos visus palieka. Po to – visus pirkinius į viešbutį ir pramogaut į Londoną!

Ačiū Alfredui už pagalbą ir puikią kompaniją. Be jo tikrai nebūtumėm susiruošę į šią kelionę!