Rugpjūtis - atostogų metas.Todėl nutariau parašyti ir "įmesti" keletą foto ir komentarų apie pirmąsias atostogų dienas.Taigi, imu į ranką gulbės plunksną ir pradedu rašyti.

Pradėsiu nuo to, kad trečiadienį po pietų su sūnųm atvykome į Varėną ir žūklės parduotuvėje nusipirkome dviem parom leidimus į Lavyso ežerą.Parai vienam žmogui leidimas kainuoja 3.50Lt.
Active Image
Kol atvykome į vietą, įsikūrėme bazę, pavakarieniavome mus užklupo ir vakaras.
Atvirai turiu prisipažinti, kad prie Lavyso ežero atvykau pirmą kartą.Viskas buvo nauja, nežinoma.Prieš miegą nutariau padaryti keletą nuotraukų.
Ežeras pasirodė tikrai gražus tik galvoje kirbėjo viena mintis - ar rasiu aš su juo "bendrą kalbą", ar atsiskleis man šis ežeras?
Active Image
Apie šį ežerą žinojau tik tiek, kad jame nemažai nedidelių lynų, kad nėra karšių, aukšlių, o gyvena gražios kuojos ir dideli "pikti" ešeriai.
Ką gi, rytas už vakarą gudresnis.Pagyvensime pamatysime.Ryte pamačiau visą Lavyso dydį ir grožį.
Pakrantės be gražuolių gulbių buvo "sėte nusėtos" poilsiautojų.Kas parai, kas savaitei čia buvo atvykęs poilsiauti.O mes tuo metu laukėme savo draugo iš Varėnos.
Active Image
Mes žvejojome vienoje vietoje, kitoje, bet daugiau 8-10 kuojų nepavykdavo sužvejoti.Kiti poilsiautojau su dugninėmis turėjo sugavę po gerą dešimtį lynukų.O mes vis blaškėmės, ieškojome "savo" vietos.Turiu prisipažinti, kad pirmąją dieną ežeras mums savo paslapčių neatskleidė.O štai mano draugas Antonas iš Varėnos per gerą valandą be "vargo" sužvejojo lygiai 5kg. gražuolių kuojų.
Ne be reikalo patarlė sako jog svetimam kaime pranašu nebūsi.Tačiau mes nenuleidome rankų - ieškojome, tyrinėjome, bandėme naujus jaukus, sistemas, meškeres.
Tačiau Lavysas mum buvo vis dar neįkandamas riešutas.
Active Image
Beje, norinčius "veltui" pažvejoti, turiu iš karto nuvilti.Gamtosauga ten dirba aktyviai ir griežtai.Mažiausias nusižengimas (du ratai ant žolės ar ne vietoje sukurtas laužas) , aš jau nekalbu apie leidimus ir iš karto bauda.Inspektorius pažadėjo apsilankyti ir šeštadienį.Galima tik už tai pagirti gamtosaugininkus.
Kadangi mes elgėmės kultūringai ir mandagiai todėl kaip liaudyje sakoma: - nagų nenusvilome.Vietoje pastatyta mašina, palapinės, laužas ir.......jokių problemų
Supratę, kad tą dieną fortūna nuo mūsų nusisuko ėmėme ruošti vakarienę.
Active Image
Neprabėgo nei 15 minučių kai vakarienė buvo paruošta.Ir pagamintas maistas įgavo jau visai kitą atspalvį.
Kad nebūtų per sausa kas norėjo turėjo galimybę šašlykus "padrėkinti".Gal po tokios vakarienės ką nors "išmastyti" eis geriau dėl rytojaus
Be plūdininkų ir dugninės šalininkų buvo kas ir spiningavo.Ir mum teko įsitikinti, kad Lavyse tikrai yra ešerių.
Active Image
Ir dar kokių.......................laaaaaaaaaaaaaabai piktų didelių ešerių.Net fotografuoti iš arti buvo baisu.
O mes prišvartavę savo "Titaniką" ir skaniai pavakarieniavę kaip supratote, mielas skaitytojau" šios dienos ne itin sėkmingą žvejybą baigėme.
Saulelė jau ritosi ant laidos.Diena ėjo į pabaigą....
Active Image
Objektyvas dar spėjo užfiksuoti paskutinius saulės spindulius.
Įdomu, ką atneš ryt diena? Ar pavyks perprasti Lavysą.....?
Temo, stipriai vakarėjo.......Malkos spragsėjo kartas nuo karto išmesdamos žarijas į dangų. Akelės tyliai merkėsi, galva sunkėjo ir nepajutai žmogau kaip pasineri į nakties karalystę.
Active Image
Rytas.Ir vėl naujos paieškos.Turiu pastebėti, kad echoloto mes neturėjome.Veikėme pagal instinktą, nuojautą,patirtį......Negaliu pasakyti, kad visai nieko nepagavome, bet vienas pastebėjimas prašosi užrašomas.Lavyso ežeras yra daugiau skirtas pramogauti.Ilgos seklios pakrantės leidžia su vaikais maudytis.Geras priėjimas, privažiavimas automobiliu sutelkia daug poilsiautojų.Graži gamta ir vandens telkinys su visu savo povandeniniu pasauliu vilioja čia ne vieną.

Šį kartą visko iki galo neperpratome, bet ir nuskriausti nelikome.Ežeras mums padovanojo daug gražių vaizdų, nuostabų orą, gražų (tegul ir neįspūdingą) laimikį.Manau tikrai dar ne kartą "susikausime" (gerąja žodžio prasme) su šiuo ežeru ir tada fortūna bus mūsų pusėje.O dabar mūsų "Titanikas" kelias inkarą ir kursą suka į kitą Dzūkijos ežerą...................

Lavyso laimikiai.Visai pamiršau įdėti šią "smulkmeną..................

Active Image

Bet apie tai jau kita istorija... ;)