Sulaukėm tos dienos, kai baigėsi draudimai žvejoti spiningais ir dugninėmis Nemuno upėje ir iškart suplanavom ten žūklę. Atsirado nemažai bendraminčių iš visos Lietuvos.

Kadangi girdėjom kalbas, kad vandens lygis Nemune labai aukštas, tai nusprendėme rinktis prie Nemuno, o būtent Plaškiuose jau penktadienį vakare, tam, kad susirast normalią, tinkamą žvejybai vietą bei įsikurti. Pirmasis iš Žvejoklių Nemuno link patraukė Scorpas. Į jį mes ir sudėjome visas viltis vietų suradimui ir užėmimui. Dar mūsų komandai nepajudėjus iš Šiaulių, jau gavome žinią nuo Plaškių kelio, kad pervažiavus Gėgės tiltą, visur vanduo kaip pavasarį. Taigi, jausmas ne koks dar neišvažiavus sužinoti, kad Nemunas išsiliejęs iš krantų ir vietų žūklei galime nerasti. Tačiau laukti ilgai neteko ir nauja žinia iš Scorpo nuskambėjo maloniau. Pakalbėjęs su vietiniais rado kelia iki Nemuno ir jau turėjo netgi vieną karšį pakabinęs. Kelionė ilgai netrūko, tiesa registravimasis Pagėgių užkardoje šiek tiek pristabdė mus, nes ten keitėsi pamainos ir mums teko ilgokai palaukti. Tačiau sėkmingai pasiekėme upę ir iki sutemų įsikūrėme.

Vandens tikrai buvo daug. Krūmai, kurie turėtų augti ant kranto, buvo toli vandenyje, o tarp tų krūmų vanduo virė nuo karšių. Rytą pradėjom žūklę: vieni dugninėmis, kiti plūdinėmis. Tačiau kaip teko greitai pastebėti, plūdinės meškerės nepasiteisino visiškai. Be keleto kuojų ir plakių nekibo niekas, tiesa, pagavom pora ožkų, tuo tarpu dugninėmis meškerėmis žvejojantys, po truputi traukė karšius. Teko keisti taktiką, rinktis dugnines meškeres. Taip per diena, po truputi žuvis kibo. Mes žvejojom, gaivinomės nuo staiga atėjusio karščio įvairiais gėrimais, rūkėm pagautus karšius ir gerai leidome laiką. Sekmadienio rytą pakrantėse karšių jau nebebuvo, tačiau kibimas tik pagerėjo ir suaktyvėjo. Pasitaikė ir egzotiškų bei ekstremalių karšių traukimo būdų: plaukimas už krūmų ir žuvies traukimas beveik dantimis. Visi turėjo ką veikti - kas traukė žuvį, kas ilsėjosi, kas deginosi saulutėje. Tiesa, buvo ir tradicinė žuvienė, kuri kaip ir visada pavyko puikiai. Vienu žodžiu, laiką praleidome puikiai, nes prie Nemuno jis visada yra ir bus geras, tik gaila, kad vėl susirinko negausiai Žvejoklių, nors ir oro sąlygos, ir kibimas, ir visą kitą buvo idealu.